Онлайн-школа » Про школу » Історія
Історія
Ми , Олег та Олена Василевські – педагоги з 25 річним досвідом. Але коли ми, молоді випускники педагогічних ВНЗ створювали інноваційні навчальні проекти, то ми не задумувались про те, що одного разу зіткнемось із такою застарілою системою навчання в ролі батьків.
Наш старший син Олексій пішов до школи майже 20 років тому. Молоді батьки підтримували його як могли, але повпливати на демотивуючу систему і підхід вчиетлів виявилось поза нашими можливостями. Не допоміг і перехід до іншої школи. Ми намагались компенсувати недоліки системи своїми навчальними проектами. Сьогодні Олексій працює в Джем.
Середньому сину Іллі, педагого-медично-психологічна комісія взагалі постановила, що “нормальна” школа не для нього. Під час поїздки до США ми познайомились із дослідженнями про множинний інтелект Гарвардської кафедри психології. Протягом наступних 15 років ми розвивали, в першу чергу, сильні сторони нашого сина. В результаті Ілля вступив до Академії мистецтв по класу фортепіано, а потім пройшов 8мирічну програму навчання по класу барабанів всого лише за пів року.
Наша молодша дочка Анечка, навчалась із задоволенням у молодшій школі, але потім історія повторилась. Перехід до престижної столичної школи не виправдав себе. Навіть найкращі педагоги, загнані у рудиментарну систему, не могли розвивати кожну дитину як особистість. Маючи за плечима попердній досвід, та знання про множинний інтелект, ми прийняли радикальне рішення забрати дитину зі стаціонарної школи, та перевести її на дистанційне навчання. Наступні 3 роки онлайн школа давала нам невимовну свободу. Зникли виснажливі ранні підйоми та пробки дорогою до школи. Ми разом подорожували, Анечка займалась танцями, рік провчилась у США. Але на початку нам довелось подолати кризу, адже онлайн навчання – це зовсім новий навик, і його потрібно засвоїти. Іншої потенціальної проблеми – дефіциту соціалізації – допоміг уникнути Джем, протягом року Анечка спілкувалась із друзями та наставниками як “вживу” в таборах та на зустрічах, так і онлайн.
Ми провели навчання про те, як задіювати сильні сторони для тисяч батьків, педагогів та дітей, але зрозуміли, що поки ми змінюватимемо школу, ще кілька поколінь дітей її закінчать. Треба втілювати свою мрію в життя. Тому ми поєднуємо культуру Джем, де розвиваються сильні сторони дітей, та досвід дистанційного навчання в школі, де навчають так, що хочеться жити!